Uprzejmie przypominam, że Rzecznik Praw Pacjenta przyjmuje wszelkie sygnały dotyczące napotykanych przez pacjentów problemów z uzyskaniem świadczeń w placówkach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) oraz ambulatoryjnej opieki specjalistycznej (AOS), w tym problemów dotyczących teleporad. Jeśli to możliwe, Rzecznik prosi o wskazanie konkretnych podmiotów, w których problemy wystąpiły, aby mógł podjąć konkretne działania.
W ostatnim czasie często narzekamy na jakość obsługi w placówkach opieki zdrowotnej, w tym na teleporady. Rzecznik Praw Pacjenta ma formalną możliwość przeprowadzania konkretnych interwencji i tym samym poprawy sytuacji. Dlatego jest to dla nas okazja do podjęcia realnych działań, które mogą się przyczynić do poprawy sytuacji w opiece zdrowotnej.
W związku z powyższym, bardzo proszę o zgłaszanie do nas napotykanych problemów, jakie w ostatnim czasie spotkały Państwa w placówkach medycznych. Prześlemy je do Rzecznika Praw Pacjenta jako zgłoszenie od Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, oczywiście bez podawania nazwisk ani jakichkolwiek danych osób zgłaszających.
Z poważaniem,
Magdalena Cyktor
Asystentka Zarządu
Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków
1. Wiosny Ludów 77
02-495 Warszawa
tel/fax 22 668 47 19
kom. 604 375 618